Som softwareselskap er det veldig lett å gå i fellen hvor man sitter i sin egen boble og lager en masse funksjonalitet, men helt glemmer hvem man lager dette for. Stix har hele tiden jobbet etter et mantra om kvalitet i alle ledd og noe av det mest sentrale for å oppnå kvalitet er tett og god kommunikasjon med sluttbrukere.
– God kommunikasjon handler først og fremst om tillit. Noe av det viktigste vi gjør er å sørge for at kundene våre stoler på oss og ønsker å gi oss ærlige innspill. Så er det opp til oss å svare på denne tilliten ved å komme dem i møte og stadig levere forbedringer, sier Christopher Rasch-Olsen Raa som er daglig leder i Stix Utvikling AS.
Da Stix startet sin reise i 2012 var tanken å levere fagsystemer som «møter brukeren» og hensyntar de unike utfordringene man har i de bransjene selskapet jobber mot. Det er store udekkede behov i avfallsbransjen, og fremover vil Stix gå enda mer fokusert inn og levere en pakke som dekker stadig flere av bransjens helt unike behov. Som alltid i tett samspill med brukerne.
Kundeuttalselse fra Rúne Bjørvik, forvaltningssjef i Trondheim Renholdsverk:
Trondheim Renholdsverk AS (TRV) har brukt Reach i en årrekke og er godt fornøyd med løsningen og med Stix Utvikling AS (Stix) som leverandør og samarbeidspartner.
Reach har en høy hit-rate ved utsending, effektiv og brukervennlig arbeidsflate.
Det er enkelt å importere egendefinerte Excel lister med ønskede mottakere for utsending og det er pluss at man kan gjenbruke tidligere benyttede polygon.
Kjøreruter fungerer godt med de fleste nettbrett som sporer hvor bilen har vært, med muligheter for sjåførene å legge inn kommentarer i kart for senere kjøring.
TRV opplever at Stix har kort responstid og god support.
___
Vi kan hjelpe din virksomhet på flere områder innenfor renovasjon og avfall. Ta kontakt for å diskutere muligheter!
Stix Utvikling AS
Telefon: 55 13 00 00 | Epost: post@stix.no
Web: www.stix.no | LinkedIn: www.linkedin.com/company/stix-as