Som softwareselskap er det veldig lett å gå i fellen hvor man sitter i sin egen boble og lager en masse funksjonalitet, men helt glemmer hvem man lager dette for. Stix har hele tiden jobbet etter et mantra om kvalitet i alle ledd og noe av det mest sentrale for å oppnå kvalitet er tett og god kommunikasjon med sluttbrukere.
– God kommunikasjon handler først og fremst om tillit. Noe av det viktigste vi gjør er å sørge for at kundene våre stoler på oss og ønsker å gi oss ærlige innspill. Så er det opp til oss å svare på denne tilliten ved å komme dem i møte og stadig levere forbedringer, sier Christopher Rasch-Olsen Raa som er daglig leder i Stix Utvikling AS.
Da Stix startet sin reise i 2012 var tanken å levere fagsystemer som «møter brukeren» og hensyntar de unike utfordringene man har i de bransjene selskapet jobber mot. Det er store udekkede behov i avfallsbransjen, og fremover vil Stix gå enda mer fokusert inn og levere en pakke som dekker stadig flere av bransjens helt unike behov. Som alltid i tett samspill med brukerne.
Kundeuttalselse fra Rúne Bjørvik, forvaltningssjef i Trondheim Renholdsverk:
- Trondheim Renholdsverk AS (TRV) har brukt Reach i en årrekke og er godt fornøyd med løsningen og med Stix Utvikling AS (Stix) som leverandør og samarbeidspartner.
- Reach har en høy hit-rate ved utsending, effektiv og brukervennlig arbeidsflate.
- Det er enkelt å importere egendefinerte Excel lister med ønskede mottakere for utsending og det er pluss at man kan gjenbruke tidligere benyttede polygon.
- Kjøreruter fungerer godt med de fleste nettbrett som sporer hvor bilen har vært, med muligheter for sjåførene å legge inn kommentarer i kart for senere kjøring.
- TRV opplever at Stix har kort responstid og god support.
Vi kan hjelpe din virksomhet på flere områder innenfor renovasjon og avfall.
Ta kontakt for å diskutere muligheter!
Stix Utvikling AS
Telefon: 55 13 00 00 | Epost: post@stix.no
Web: www.stix.no | LinkedIn: www.linkedin.com/company/stix-as